Uruchomienie usługi BLIK w Aplikacji mobilnej Nasz Bank

    Usługa BLIK w Aplikacji mobilnej Nasz Bank umożliwia: wypłacanie gotówki w bankomatach, płacenie za zakupy w sklepach internetowych oraz w sklepach stacjonarnych przy użyciu terminali płatniczych.

     
    Bank Spółdzielczy w Starym Sączu informuje, iż w Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępne są usługi BLIK. Dzięki nim możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji istnieje możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.


    Usługa BLIK w Aplikacji mobilnej Nasz Bank umożliwia: wypłacanie gotówki w bankomatach, płacenie za zakupy w sklepach internetowych oraz w sklepach stacjonarnych przy użyciu terminali płatniczych.

     

    Gdzie i jak korzystać z usług BLIK?
    • Wypłaty z bankomatu bez karty,
      W celu wypłaty w bankomacie należy wybrać metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, można również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu. 
    • Płatności w sklepie stacjonarnym
      Aby dokonać płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejść do Aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności klient zyskuje nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu. 
    • Płatności w sklepie internetowym,
      Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym, wystarczy włączyć Aplikację mobilną Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo klient ma możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

    Blik

    Jak aktywować usługi BLIK:

    Proces aktywacji przedstawiamy na przykładzie wersji aplikacji dla urządzeń z system Android. Aktywacja dla urządzeń z systemem iOS jest analogiczna.

    1. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje "Ustawienia":

    2. Wybierz opcję "BLIK" i przesuń suwakiem na tryb "Włączony", a następnie ZAPISZ ustawienia:   

    3. Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN lub używając cech biometrycznych i korzystaj z usług BLIK.