Apple Pay w naszym Banku. Płać wygodniej, szybciej, bezpieczniej

    Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego Banku. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a.

    Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.

    Zabezpieczenia i prywatność

    Karta płatnicza naszego banku z Apple Pay. Bezpieczniejsze, bardziej poufne płatności.

    Podczas zakupów Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji. Pełny numer karty nigdy nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Apple i nie może być udostępniany sprzedawcom. Apple Pay nie zachowuje danych o transakcjach, które dałoby się powiązać z Twoją tożsamością, zatem wszystkich zakupów dokonujesz całkowicie poufnie.

    Jak dodać kartę?

    Dodanie karty płatniczej do usługi Apple Pay jest proste. Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić.

    iPhone

    • Otwórz aplikację Wallet.
    • Stuknij znak „+” w prawym górnym rogu.
    • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes lub wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a.
    Apple Watch
    • Otwórz aplikację Apple Watch w iPhonie.
    • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”.
    • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a.
     
    iPad
    • Przejdź do Ustawień.
    • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”.
    • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPada.
     
    MacBook Pro z czytnikiem Touch ID
    • Otwórz Preferencje systemowe.
    • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę”.
    • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą kamery MacBooka Pro.
     

    Jak płacić?


    Z Apple Pay płacisz szybciej i bezpieczniej.
     
    Płatności w sklepach
     
    Apple Pay to bezpieczniejszy i szybszy sposób płacenia w sklepach  za pomocą iPhone’a i Apple Watch. Będąc przy kasie, możesz błyskawicznie zapłacić za pomocą urządzeń, których używasz na co dzień.

    Aby zapłacić przy użyciu Face ID, kliknij dwukrotnie boczny przycisk, spójrz na ekran, a następnie zbliż iPhone’a do czytnika. Jeśli chcesz zapłacić przy użyciu Touch ID, zbliż iPhone’a do czytnika, trzymając palec na czujniku Touch ID. 

    Płacąc zegarkiem Apple Watch, kliknij dwukrotnie boczny przycisk i zbliż Apple Watch do czytnika.
     
    Płacenie w apkach i witrynach internetowych

    Apple Pay to prostsza i szybsza metoda płacenia w aplikacjach i internecie, która nie wymaga zakładania kont ani wypełniania długich formularzy.

    Aby za pomocą iPhone’a lub iPada zapłacić w aplikacji lub witrynie internetowej otwartej w Safari, wybierz Apple Pay na etapie finalizowania transakcji i dokonaj płatności, korzystając z Face ID lub Touch ID.

    Aby zapłacić w witrynie internetowej otwartej w Safari na Macu, wybierz Apple Pay i dokonaj płatności, korzystając z iPhone’a lub zegarka Apple Watch. Na MacBooku Pro możesz płacić, używając Touch ID na pasku Touch Bar.
     

    Gdzie można płacić?


    Apple Pay działa wszędzie tam, gdzie widnieją poniższe symbole
     
     

     

    Odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez Klientów

    Czy będę widzieć transakcje na telefonie?

    Tak, ostatnie transakcje wykonane przy pomocy iPhone'a będą widoczne na ekranie.

    Czy Klient otrzymuje powiadomienie w przypadku odmowy transakcji?

    Klient otrzymuje powiadomienie zarówno o tym, że transakcja się powiodła, jak i o niepowodzeniu transakcji (na ekranie urządzenia).

    Czy usuniecie karty z iPhone'a wpłynie na kartę w zegarku AppleWatch powiązanym z tym samym iPhone'em?

    Nie, są one niezależne.

    Czy rozparowanie AppleWatch z iPhon'em usunie kartę z zegarka?

    Tak, po rozparowaniu urządzeń karta z zegarka zostanie usunięta.

    Otrzymuję komunikat dotyczący błędu: "Karta nie została dodana. Skontaktuj się z Bankiem Wydawcą". Co to oznacza?

    Karta może być zastrzeżona i nie może być dodana. Należy skontaktować się z Bankiem w celu indywidualnej weryfikacji.

    Co się stanie gdy zgubię / zostanie mi skradziony iPhone?

    Użytkownik iPhone'a może zawiesić lub usunąć karty zwirtualizowane poprzez iCloud a także wykonać to przez Kartosferę lub na Infolinii.

    Dlaczego nie jestem proszony o kod PIN?

    Wszystkie transakcje są uwierzytelnione przez urządzenie, np. Youch ID, Face ID lub kod na urządzeniu IOS, Kod PIN karty fizycznej nie jest używany.