Aplikacja Mobilna w Banku Spółdzielczym w Starym Sączu

    Bank Spółdzielczy w Starym Sączu informuje o uruchomieniu natywnej aplikacji mobilnej „Nasz Bank” – do pobrania ze sklepu Google Play.

    Aby ułatwić korzystanie z urządzeń mobilnych w 2016 roku został wdrożony interfejs mobilny dostosowany do ekranów dotykowych, następnie w 2018 roku uruchomione zostały płatności zbliżeniowe za pomocą telefonu - usługa Google Pay. Dzisiaj prezentujemy natywną aplikację mobilną, która jest dostępna dla systemów Android do pobrania ze sklepu Google Play pod nazwą Nasz Bank (producentem i podmiotem rozwijającym aplikację dla Banku jest Zakład Usług Informatycznych NOVUM sp. z o.o.)

     

    Funkcje Aplikacji mobilnej Nasz Bank.

    • prezentacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
    • obsługa produktów bankowych:
    • rachunki (lista rach., salda, informacje),
    • lokaty (lista lokat, salda, informacje),
    • kredyty (lista kredytów, opis, harmonogram, informacje),
    • historia operacji, filtrowanie, szukanie zaawansowane,
    • realizacja przelewów: jednorazowe, zdefiniowane, ZUS, US, przelewy QR (przelew uzupełnia się automatycznie po zeskanowaniu kodu QR na fakturze),
    • doładowania telefonów,
    • logowanie: biometryczne (odcisk palca), kodem PIN,
    • wiadomości z banku, powiadomienia PUSH - powiadomienia wyświetlane na telefonie,
    • geolokalizacja: wyszukiwanie placówek i bankomatów banku,
    • mobilna autoryzacja.

    Instrukcja instalacji, uruchomienia i obsługi Aplikacji mobilnej Nasz Bank.

      Aplikacja mobilna Nasz Bank - Instrukcja użytkownika (format PDF)

    Do przeglądania wyżej wymienionych plików wymagana jest aplikacja umożliwiająca otwarcie plików zapisanych w formacie PDF, np. darmowa aplikacja Adobe Acrobat Reader.