Polityka prywatności aplikacji mobilnej

 Polityka prywatności aplikacji mobilnej

  1. Aplikacja mobilna Nasz Bank (zwana dalej Aplikacją) umożliwia dostęp do usług Banku Spółdzielczego w Starym Sączu (zwanego dalej Bankiem) z urządzenia mobilnego.
     
  2. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działalnie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
     
  3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:

    a) komunikuje się z systemami Banku z użyciem mechanizmów szyfrujących,

    b) uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
    - pamięci,
    - komunikacji sieciowej - pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
    - informacji o lokalizacji,
    - aparatu fotograficznego,
    - danych kontaktów.
     

  4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
     
  5. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
     
  6. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
     
  7. Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www Banku.